Wednesday, June 9, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 11- KISAH SEDIH (FACEBOOK)

 Post dekat facebook pulak bertema kisah sebenar. Ahh kalau dah tema kisah sebenar,, macam-macamla yang akan dikongsi AHAHA. Bohongla kalau tak pernah langsung korang alami kesedihan sepanjang hidup korang. Bayangkan adik Cik Melati masa dia umur 3 tahun pon dah pandai stress sebab banyak benda buat dia sedih katanya huhuhu sian betul adik aku.

Cik Melati kongsikan salah satu yang membuatkan Cik Melati sedih yang masih teringat lagi sampai sekarang. Even benda dah lama berlaku, tapi masih memberikan kesan dalam diri Cik Melati sendiri iaitu Cik Melati susah nak percayakan orang even best friend sendiri. Mungkin orang akan cakap kita ego tetapi dia lebih kepada berhati-hati.


Post Facebook Saya:




Pos Facebook Rakan-Rakan:










Noted ya yang saya ni bukan jenis berdendam. Sejahat mana pon yang saya kena tak pernah sekali saya balas balik. Tapi cukuplah benda ni yang membuatkan kita lebih peka dan dijadikan asam garam dalam kehidupan. Saya pon masih berkawan ja dengan semua dalam keadaan baik-baik sahaja dan masih bertanya khabar. Jangan risau okiee

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...