Sunday, June 27, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 14- TEMU BUAL

 Hello gaiss...harini saya nak kongsikan satu video temu bual yang dihasilkan iaitu Tiktok: Baik atau Buruk.

Wey bila dah diberi tugasan untuk buat temu bual dengan tajuk bebas..saya dah start blurr dah. Alamak!! Nak buat tajuk apa ni? Nak iv sapa pulak time2 pkp ni? Aduhh macam-macam yang aku fikir.


Tup2 dapat idea hmm why not aku temu bual adik aku jaa pasal tiktok. Iya la tiktok ni kan memang semua dah tahu tambah2 di zaman sekarang ni. Aku tau ramai ja orang dekat luar sana tu yang berbahas tentang tiktok ni ada cakap baik ada cakap buruk. Bagi aku sendiri tiktok ni ada pros and cons dia tersendiri. Jadi aku pon cuba nak dapatkan maklum balas dari adik aku.. nah korang tengok la yaa.



Link youtube: https://youtu.be/L3aNrQqkX4Q


Jadi macam yang aku jelaskan dekat atas..ni adalah pandangan peribadi masing-masing. Jadi kita kena sentiasa respect each other okay <3



No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...