Wednesday, June 16, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 12- KEINDAHAN (INSTAGRAM)

 Hello semua pembacaku. Sihat tak semua? Tau semua mesti stress sebab kita tengah PKP kan? 

Tapi demi menyahut seruan kerajaan kita untuk stay at home demi kepentingan bersama, sanggup aku ikuti. Saya harap semua masih setia stay at home yaa. Jangan keluar kalau tak ada urusan penting, okiee...


Sekarang saya nak sharekan post istagram pada minggu ini yang bertemakan Keindahan. Wow! Sebut keindahan macam-macam terlintas dekat fikiran ni. Tapi perkara pertama yang Cik Melati fikir when it comes to beauty is stars. Saya sangat suka tengok bintang dan bulan. Siapa rasa bila tengok bintang tu dia pon terfikir indahnya ciptaan tuhan yang satu ni. Even dalam kegelapan malam, kita masih ditemani oleh gerlipan bintang dan cahaya bulan. Sebab tu Cik Melati suka sangat-sangat tengok bintang. Korang pulak apa yang dirasakan indah? Share la dekat bawah yaa


Post Intagram Saya:



Post Instagram Rakan-Rakan:








No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...