Sunday, May 30, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-BAB 5 (TAKSONOMI DAN PENDEKATAN STRATEGI KOMUNIKASI)

 Rujukan: Normaliza Abd Rahim (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori Aplikasi. Penerbit UMT, Kuala Nerus.


Hari ini aku nak kongsi nota berkaitan taksonomi dan pendekatan startegi komunikasi. Terdapat banyak teori yang dijelaskan oleh para pengkaji berkaitan 'Taksonomi dan Pendekatan Strategi Komunikasi' antaranya ialah Tarone (1977), Johstone (1989) dan tidak lupa juga Prof.Dr. Normaliza Abd Rahim (2018). Setiap tokoh ini menjelaskan tentang pembahagian tajuk tersebut. Di bawah ini aku lampirkan video slide bertajuk: Taksonomi dan Pendekatan Strategi Komunikasi.



Link Youtube: https://youtu.be/x9u-34jInmc



Okay itu sahaja dari aku. Semoga kalian semua memperoleh manfaat dari apa yang aku nak kongsikan :). Eh tapi aku ada lagi satu post untuk minggu ni..tengok sebelah yaa hahaha


KEHADIRAN:




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...