Sunday, May 30, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-KEMANUSIAAN (TWITTER)

 Di twitter pon kitaorang kena twit sesuatu yang berkaitan kemanusiaan. Bila Prof beri tugasan ni tiada lain yang aku fikir cuma kejadian yang berlaku di Palestin. Aku berssyukur dengan hakikat bahawa sudah ramai yang membuka mata dengan kebenaran yang berlaku di Palestin. Selama berabad mereka diperbodohkan dengan media yang pro-yahudi, sekarang mereka mula memprotest tindakan kejam Israel ke atas rakyat di Palestin. Ini semua berkat media sosial. Jadi nasihat aku, gunalah medium yang kita ada ni sebagai tempat yang menunjukkan perkara yang betul dan bukan sebaliknya.


Jadi macam biasa, dekat bawah ni aku akan kongsi twit aku dan kawan-kawan aku.


Twit saya:





Twit rakan-rakan:







BUKTI KEHADIRAN:




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...