Sunday, May 30, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 9- VIDEO SERAM- DIEZ

 RUJUKAN  : Normaliza Abd Rahim. (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang: Universiti Putra Malaysia.


Okay aku janji ni post last aku untuk kalini. Tapi untuk minggu ni ja tau, ada banyak lagi tugasan tengah otw hahahha. Jadi korang pembaca setia mohon bersabar okiee.

Baca tajuk post pon macam seram sejuk huhu. Wow bagi aku video ni agak mencabar untuk dihasilkan. Manakan tidak aku ni tak boleh benda-benda macam ni sebab kesihatan yang tidak mengizinkan. Macam-macam idea keluar time Prof bagi tugasan ni. Ada yang nak kena meracau la apa la, jadi combinedkan semua idea dan hasilkan satu video. Mantaps bethol idea kawan-kawan aku ni. Haa mesti korang tak sabar nak tengok kan hasilnya?? Banyak sangat berleter aku ni.


Taraaaa...ni video yang berjaya dihasilkan oleh kumpulan kami. Selamat menonton. Kalau korang penakut jangan lupa baca dulu ya. Apa-apa benda yang berlaku bukan di bawah tanggungan kami.



Link Youtube: https://youtu.be/xy3JMWmF2SU


Haa mantapkan lakonan. Lepasni semua pakat-pakat pergi audition untuk jadi pelakon hahahaha. Tapi memang gempak. Even banyak halangan at first dengan kekangan masa, then dengan pengunguman total lockdown la stress betul sem ni. Tapi kami berjaya hasilkan video ni. Tahniah DIEZ. So proud of us.


KEHADIRAN


No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...