Sunday, May 30, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 9- PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)



Minggu sembilan, banyak betul assg Prof bagi minggu ni, dengan videonya lagi. Redhaa hahahah jangan complain. In shaa Allah moga apa yang aku buat sekarang akan beri manfaat di masa hadapan. Jadi harini aku akan kongsikan tugasan minggu ke-9 iaitu pantun 4 kerat dan update di facebook.

Wuish first time ni aku post pasal pantun. Al maklum lah aku bukan jenis yang pandai berpantun. Namun demi subjek multimedia aku gagahkan jua. Jadi dekat bawah ni aku ss beberapa pantun yang dibuat oleh aku dan kawan-kawan aku yang lain. 


Laman Facebook saya:



Laman Facebook kawan-kawan:







BUKTI KEHADIRAN:








 

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 1.  BIODATA DIRI 2.   CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.   NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.   ASAS GR...